3e januari 2013

2013-01-03 | 09:01:05
Jävlar vad det tog emot att gå upp i morse. Kan kanske ha något att göra med att det totalt blev typ 2 sovtimmar pga magsmärtor. Ibland hatar jag att vara tjej!! Smärtorna har inte lämnat mig än, kan knappast gå - ännu mindre få i mig frukost. Aja, jag är envisare. Nu drar jag till jobbet och sen blir det, även idag en sväng till gymmet.
 
Det handlar inte om att vara där i 45 timmar, speciellt inte med den här mensvärken.. Det handlar bara om att göra det till en vana att gå dit varje dag. Har insett att det kommer bli rätt stressade veckor framöver, men som tur är så handlar det bara om roliga grejer. Nej, måste åka om 20 - kanske borde ta på mig något annat än pojkens stora tröja och tofflor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback