6e januari 2013

2013-01-06 | 14:10:37
Här kommer lite bilder från gårdagen - njut (eller icke). Det var mycket trevligt men som jag skrev igår så blev jag så himla trött efter ett tag så jag tog 12 bussen hem. Största torrisen. Satt iallafall och tittade på roliga youtubeklipp och tittade på när grabbarna spelade sen på natten. Blev även bortskämd med lite nattmat. mums. 
Nu har jag precis kommit hem från dressyrträningen med ponnyn - bilder på det kommer snart, först ska jag hoppa in i bastun ett tag. Mysigt!!! 
 
Och föresten, blir helt glad när ni kommer fram och erkänner att ni läser den här bloggen - fortsätt gärna med det 
så lovar jag att skärpa mig med bloggningen - mer inspration, mer träning mer glatt - okej? :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback