8e januari 2013

2013-01-08 | 10:36:15
Sitter och skriver köplista till ullared. Tänkte dela med mig av den lite närmare avfärd, när den är lite längre. Första helgen i februari drar vi och jag är taggad. Hur som, idag är det tisdag och jag ska spendera den 1h i skolan med mentorstid. Vi byter mentor i februari och då ska jag se om jag verkligen behöver gå på de lektionerna. Hur som, efter det så blir det hem och byta om för att dra mig till stallet. 
 
Idag står det som sagt skogsrunda och klättring på ponny-schemat, sen blir det hem och ta på sig träningskläderna. Ikväll är det danspass på actic som står på schemat. Jag är taggad, det ska bli roligt att köra ett pass igen, det var länge sedan! Sedan, när kvällen kommer ska jag möta upp cillen för en PW runt åby. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback