9e januari 2013

2013-01-09 | 13:19:00
Vill bara klargöra en sak, tror vissa av er har missuppfattat min träningsinriktning i denna blogg. Jag skriver alltså om träning för att peppa mig själv. Jag är inte helt perfekt, jag kan äta godis på en onsdag, inte träna på 4 dagar, strunta i träningen och ta en godis istället för frukt. Jag är verkligen ingen expert, jag delar bara med mig av sånt som får mig att tänka "nu jävlar!" Ni som får det som att jag ser mig själv som ett praktexemplar och tror att jag lever som jag lär - felfelfel! Men jag försöker, troligtvis lika mycket som några på andra sidan dataskärmen. Det här är en resa vi gör tillsammans, ni och jag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: tilda

Måste bara säga att jag diggar dina peppinlägg och små tips, gör att jag får lite mer fart att få tummen ur röven( citat av dig XD) keep going girl! :D

Svar: Taack sötan! haha, bästa citatet! haha. puss på dig <3
ewelina anzelius

2013-01-09 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback