10e juli 2013

2013-07-10 | 15:53:00
Färgat håret - check
Haft ansiktsmask - check
Kört tandblekning - check
Städat - check
 

Stolt över mig själv som är så effektiv! Nu skulle jag tränat med joline, men hon var alldeles för trött så hon orkade inte. Mamma och pappa kommer hem om va 30 minuter. Ska nog ta lite tacosrester och äta mig lite lunch. Hungrig som ett djur nämligen. Blir nog en lugn eftermiddag och hänga med mamma och pappa + hundarna. Åka och handla lite och förbereda inför imorgon. Woppa! 
 
Ser ni vilken snygg blogg jag får eller? Det är lite pill kvar, men sen är den klar! Fina erika som har hjälpt mig att fixa allt, men headern har jag faktiskt gjort helt själv * stolt *. 

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Håller med, sjukt snygg blogg! Älskar stilrena designer! Hur blev håret? Kram!

Svar: Jag med! Tack så mycket :D Det blev bra, jag färgade samma färg som innan, så blev bara fräschare och utan utväxten :) Visar bild imorgon!
ewelina anzelius

2013-07-10 @ 20:52:00
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback