11e juli 2013

2013-07-11 | 10:45:58
Alltså - hur fina är inte ni? Ända sedan 00.01 igår natt så har jag blivit trackad med kärleksförklaringar och gratulationer. Blir ju helt blödig av sånt här. Började iallafall dagen med en hundpromenad tillsammans med mamma och pappa - hur mysigt som helst! Nu har vi ätit lite frukost och jag har öppnat paket. Har fått massa fint av min fina familj. Nu ska jag fixa iordning mig för att dra in till stan. Måste även välja outfit till ikväll då det står texas på schemat med tjejerna. 
 
 
Här är lite av grejerna, fick även lite mer ridgrejer, super fina inredningsmöbler/prylar, lite mer underkläder, smink mm.  På stora lappen där så är det att jag får välja ut ett par ordentliga skor som jag kan ha på jobbet nu och på jobben i framtiden osv. Hur bra som helst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback