1e juli 2013

2013-07-01 | 12:47:36
 Hejsan hoppsan karlsson. Allt bra med er? Här är det blandade känslor, somnade inte förrän halv sex imorse - någon har visst råkat vända på dygnet? Vaknade iallafall vid nio så det funkar ju. Var inte alls lika skönt som jag trodde det skulle vara att sova i sängen. Vill tillbaka till tältet..
 
Annars har morgonen innehålligt bråk bråk bråk snor och bråk. Grejen är att meblik butiken i detta nu är skyldig mig 10 460kr, dessa pengar har jag blivit lovad sedan mars. - Ja, så det blir lite problem där.
 
Jag har även blivit så jävla förkyld.. undra varför?! Men det släpper nog snart, när jag börjar ta hand om min kropp. Stackarn tyckte inte alls om "festivaldieten" och gick ner ca 2 kilo under dessa dagar. Men men, hellre neråt än uppåt. Nu ska jag ut och sätta mig i solen lite - puss så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback