4e juli 2013

2013-07-04 | 22:44:00
Fem jobb som jag skulle vilja ha:
 
- Makeup artist
En sak jag SKA göra innan jag dör är iallafall att gå en makeup kurs för att kunna sminka mig själv på riktigt. Säga hejdå till det billigaste HM sminket som jag säger nu och kunna sminka ordentligt, med bra smink. Jag vill nog inte jobba med det länge, men iallafall små jobb åt vänner och bekanta. 
 

- Journalist
Jag skulle vilja jobba för en tjejtidning. Jag skulle vilja skriva om självkänsla åt unga tjejer, få de att inse att man behöver inte gå ner 14kg för att bli en bra och snygg människa. Jag skulle älska att få insperera och motivera människor att våga satsa på sig själv och sitt liv.
 

- DJ
Mitt absoluta drömjobb, att vara DJ och turnera runt i världen och dansa mig svettig med hela världen. Få sprida all energi och kärlek jag bara kan. 
 

- Djurvårdare
Såklart! Jag vill arbeta med alla underbara djur. Jag skulle vilja jobba i afrika, drömmen vore att få arbeta på ett volontärcenter. Jag vill hjälpa djuren som behöver det, jag vill vara med när människor uppfyller sina drömmar och jag vill göra skillnad. Jag har under kvällen mejlat lite och fått lite perfekta kontakter vilket känns så himla roligt. 
 
- Programledare
En dröm som jag har haft länge är att jobba inom TV som programledare eller något likande. Skulle vara så himla roligt att få bjuda på sig själv, få testa på olika saker, få se allt bakom scenen och skratta något extremt. Ja, det har alltid varit ett drömjobb för mig. När jag blir stor vill jag bli som Carina Berg. 

Kommentarer
Postat av: Evelina Torvi

Du får gärna sminka mig! Jag har absolut noll talang med smink, det är knappt så att jag kan kleta på mig mascara utan att peta mig själv i ögat hahah ;)

Svar: hahaha gulledig! vi får köra sminkkurs tillsammans helt enkelt ;)
ewelina anzelius

2013-07-05 @ 01:57:19
URL: http://saphiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback