6e juli 2013

2013-07-06 | 23:20:06
Ska snart röra mig från soffan mot stängen. Det var skönt att ha en dag helt utan krav - har nog inte haft det de senaste 8åren? Visst jag har haft "hemmadagar" men det är alltid någon familjemedlem som behöver hjälp, några hundar som behöver rastar eller en häst som behövs ridas. Från klockan tolv idag har jag bara varit hemma och gjort precis det jag ville. 
 
Jag behövde nog det, få tid att tänka igenom allt som har hänt och allt som händer. Mycket på gång nu, mycket bra saker såklart men också väldigt många tunga och riktigt äckliga saker. Jag har alltid haft rätt svårt att verkligen tänka på de sakerna. Jag är en rätt glad tjej som gärna glömmer mina problem och drar ut på krogen istället, eller drar en sväng på stan med mina tjejer. Men idag tvingade jag ändå fram allting, ibland behövs det. Ibland behövs det att man hatar livet och alla dess orättvisor. Det har jag gjort ikväll. Jag har svurit, gråtit och skrikit och vet ni? Det kändes så jävla skönt! 
 
Nu var det inte meningen att bli för emotionell, jag vill bara att ni ska veta att alla mår dåligt ibland och det är bra. Livet är fittigt och långt ifrån vackert ibland. Men det finns inte så mycket vi kan göra åt det än vårat bästa, även om det inte alltid är tillräckligt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen mig där, ibland måste man bara få uttrycka sina känslor! Och du vet att jag bara är ett sms bort! Puss på dig goding!

2013-07-07 @ 17:59:25
Postat av: Anonym

Känner igen mig där, ibland måste man bara få uttrycka sina känslor! Och du vet att jag bara är ett sms bort! Puss på dig goding!

Svar: tack på dig tildplutt och detsamma! Finns alltid här :)
ewelina anzelius

2013-07-07 @ 17:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback