9e juli 2013

2013-07-09 | 22:07:47
Dagen börjar sakta men säkert gå mot sitt slut, syster kom förbi och hämtade mig hos joline så nu är vi båda hemma och ska laga lite mat och mysa framför tvn. Jag gillar det här, att bo tillsammans med systern min och planera dagarna tillsammans.
 
Imorgon är jag ledig, vilket känns rätt skönt. Jag behöver ta igen lite sömn samt att jag har lite att göra, så jag är lite lättad att det ska regna imorgon så att jag inte får dåligt samvete för att jag missar solstunder. På schemat står färga håret, träna med joline, städa, planera helgen, promenad med erica. Kanske drar en sväng in till stan också och fikar lite med fina människor. Tar det lite spontant helt enkelt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback