12e juni 2013

2013-06-12 | 20:01:32

Blir hemmakväll med familjen idag istället. Hängde med pappa att handla på Coop. Det måste vara det bästa som finns, att handla med pappa.

Jag fick välja såser till kvällens grillande, jag fick välja kött (såklart svenskt + ekologiskt), jag fick välja ägg (svenskt + ekologiskt + frigående), jag fick köpa massa goda frukter (hallon!!!) , lassange till morgondagens jobbpass, en ny kalender, godis, lite muffins, picknick mat och massa annat.

1-0 till mig, när det gäller allt. Jag går omkring i lyckorus just nu och bara mår så himla bra!


Kommentarer
Postat av: Evelina Torvi

Åh vad gött! You go gurrl :)

Svar: haha skoja inte!!! alltså LASSANGEN <3 <3
ewelina anzelius

2013-06-12 @ 22:13:46
URL: http://saphiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback