13e juni 2013

2013-06-14 | 00:29:00
Vet ni mina kära stalkers? 
 
Efter regn kommer solsken
 
Blir det en kall vinter så blir det en varm sommar.
 
#WORD!!
 
Vintern var helt klart den sämsta perioden för mig på väldigt länge, jag grät lika mycket då som under hela förra året, jag hatade allt och alla och ville helst bara stänga mig inne från omvärlden. Det var drama hit och dit, falska löften, svek och besvikelse. Men jag har liksom rest mig till toppen och ÄNNU HÖGRE nu. För jag är starkare i mig själv. Och det äger-vinäger!!
 
Jag mår så himla bra just nu, den här sommaren kommer bli den allra bästa någonsin. Jag är omringad av människor som älskar mig OCH SOM JAG ÄLSKAR. Och jag mår så jävla bra. Varje kväll när jag ska sova ser jag fram emot nästa dag, varje söndag längtar jag tills veckan börjar och den känslan är bäst x3. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback