19e juni 2013

2013-06-19 | 22:51:47

Ligger helt däckad i sängen just nu. Känns som att det enda som jag har gjort idag är att äta. Det har blivit två tallrikar fil, näst intill en hel melon (!!), lite jordgubbar, en påse nappar och en laxportion. Vilket är rätt mycket för att vara mig. Men imorgon blir det att skärpning när det gäller småätandet. Imorgon ska jag rida ett ordentlig ridpass på ponnyn (sista ridnigen på nästan 1månad...), gå en långpromenad med cilla samt packa inför bråvalla.

Var sugen på att träna också, grejen är att jag vägrar ställa mig inne på gymmet när solen skiner. Och pga att vi bara har en bil just nu att dela på, så får jag åka till stallet när mamma och pappa kommit hem från jobbet = 19 tiden, vilket gör att då hinns inte gymmet med. Men vi får se, ett pass skulle jag nog kunna klämma in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback