21e juni 2013

2013-06-21 | 09:50:42

GLAD MIDSOMMAR!!!!! Jag vaknade runt åtta och har sedan dess ätit jordgubbsfrukost, testat blomkransen, duschat och planerat dagen. Den här midsommaren kommer innehålla bad, grillning, lekar, vin, kransar i håret, filtar, sleepovers och en massa massa kärlek. Hur bäst?!

Men lite mer ska fixas innan dess. Bl.a. Så måste fläsket få röra på sig lite. Igår blev det en hundrunda, en sväng till lillsjön och ett ridpass annars låg jag mest still i solen. Så idag blir det en lite längre promenad till Coop.

Såg i morse när min syster ställde sig på vågen, om det är något som sporrar än så är det när ens storasyster väger 2kg mindre än en själv. Så nu jävlar. Om 4kg har jag nått min målvikt, tror ni jag klarar det innan skolan börjar igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback