23e juni 2013

2013-06-23 | 19:05:00
Var inne en sväng på skopunkten idag. Det är nämligen så att under de senaste 3 åren (4?) har jag haft ett par kängor som jag älskaaaaat x34. Kvalieten suger dock, så har fått köpa flera styckna under denna period men nu är de slut. Har varit inne på skopunkten sedan i vintras och de har alltid sagt att de ska komma in igen runt midsommar. Idag var jag inne och frågade "de kommer nog i höst någongång" - my aaassss.
 
 
Så nu skiter jag i de, jag klickade precis hem ett par Dr Martens istället, dyrare men håller längre. Valde även att betala lite extra så att jag får de innan bråvalla. Bra va? #hejskoskav. Men det blir nog bajsbra faktiskt. 
 
Aja. Har skickat iväg tre sms nu och frågat om någon vill ut och gå med mig, alla var lata/upptagna. Så nu tar jag mina hundar och drar ut på en långpromenad i det blöta gräset. Det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback