24e juni 2013

2013-06-24 | 21:52:29

Maaaaat. Så himla gott. Till detta serverades även en stor sallad. Mums! Sitter på balkongen just nu och lyssnar på regnet - fy vad jag trivs med livet just nu. Packningen till bråvalla börjar se färdig ut. Filten, gummistövlar och lite andra grejer ska packas ned och alkoholen ska inhandlas sen är jag REDO!! Det kommer bli fetare än någonsin. Fy vad jag längtar! (Som om ni inte redan förstått det..)

Förresten ringde jag hundkennlarna förra veckan och sa ifrån. Det sket sig tyvärr med mina och evelinas flyttplaner, och vill inte att valpen ska bli uppfostrad i ett stort hus med två (tre?..) andra hundar och sen hamna själv i en lägenhet.. Så det får vänta, jag har faktiskt ingen brådska - har hela livet på mig att skaffa en hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback