2e juni 2013

2013-06-02 | 21:07:00
Okej imorogn köttar vi igen! Komma igång med träningen ordentligt. Nu är allt arbete i skolan slut och jag är frisk. INGEN ÅTERVÄNDO. Tänkte köra igång med en ordentlig kickstart och rensa ut kroppen ordentligt. Vet dock inte riktigt hur jag ska göra. Ska kolla omrking lite vad det finns för alternativ.
 
Lite svårt med tanken på att halva juni kommer innehålla alkohol. Hah! Nej men nu jävlar, viktmålet är nära och bikinisäsongen är här. NU är minst sagt rätt tid att sätta igång! 
 
Fick förövrigt världens ridsug nu. Insåg 20 sekunder senare att det faktiskt bara var några timmar sedan jag red. Hah. Världens bästa träningsmetod? Min plutte ponny..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback