3e juni 2013

2013-06-03 | 11:44:00
JA. nu går jag ut med alla mina siffror - så va snälla! 
 
Gjorde en kroppsmätning på actic idag, åkte dit direkt efter frukost vilket egentligen inte är så smart - det skall göras på tom mage helst. I alla fall, där får man bla de här resultaten. Hur mycket man väger, hur mycket procent av kroppen som är fett (tjejer ska helst ha mellan 20 och 30), hur många kilo muskler man har osv. 
 
Även hur gammal man är i kroppen - hej 13 åring. Haha, rätt kul!
 
Detta kommer jag försöka göra en gång i månaden nu - så mycket bättre än att stå på vanlig våg då muskler väger mer än fett. Mitt mål är att minsta fettprocenten till 20. Tror ni jag kommer klara det? 
 
Om du har tillgång till gym - kolla upp om de gör sånt här. Priset brukar ligga runt 200kr per gång. Man behöver inte göra det en gång i månaden, men kanske en gång i halvåret? Som kul grej? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback