3e juni 2013

2013-06-03 | 11:38:59
Tjenis penis! Nu vecka här och det firar jag genom att vara på språng. Klockan är halv tolv och jag har hunnit att gå en promenad, varit i skolan, varit en sväng på actic och fixar lite (berättar senare idag) samt lämnat ut lite CV. HELL YEAH. Misstro mig icke, jag har världens bästa sommarjobb och där tänker jag stanna kvar tills de slänger ut mig. Men jag är ledig på helger och vissa vardagar - så ett litet helg / deltidsjobb som jag även kan ha när skolan börjar skulle vara perfekt. Men nu är det bara att vänta.. 
 
I alla fall. Ska ut och sätta mig i solen en sväng och äta lite äpple innan jag ska in till stan igen och träffa erica och joline. Efter det blir det direkt till friskis och träna. Har motivation så det räcker och blir över. NU KÖR VI! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback