9e juni 2013

2013-06-09 | 13:35:25

Jag ger mig själv en 8av 10. Programmet innehöll inga stora missar vilket jag är nöjd med. Dock tappade han lite bjudning och därav tappade han även ryggen i mitten av programmet. (Höhö måste låta kul för de som inte kan häst).. Men jag åker hem med lite grejer att jobba på. Och jag fick ändå högre poäng än förra gången, vilket är mitt mål - att alltid bli bättre. Och det målet är väldigt lätt att nå tillsammans med världens mest samarbetsvilliga ponny.

Men som sagt, lite små missar från min sida. Jag skulle aldrig kunna skylla på Aragorn för en dålig ritt. Det är alltid ryttarens fel enligt mig. Annat är bara bullshit!

Aja, nu är ponnyn i hagen och vi tillbaka på tävlingsplatsen för att heja på laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback