13e mars 2013

2013-03-13 | 18:30:12
Är äntligen hemma, eller ja.. jag har varit hemma i 2h typ. Men de timmarna har varit till för att packa upp, kolla på pll, promenera med hundarna och äta lite gott. Ikväll blir det hemmakväll med tacos, tv och vara med familjen för första och sista kvällen den här veckan. Imorgon drar de till tandådalen och lämnar stackars mig kvar här. 
 
Sålde förövrigt min gamla, dåliga (!!), fujifilm kamera nyligen på tradera. Jag la in den för 300kr och sålde den för 1000kr MER. Hur fett som helst. För de pengarna ska jag köpa nya träningsskor som man kan ha ute. Behöver även nya skor till nya jobbet. 
 
Har varit inne och tittat på dessa nu i några dagar, ska fundera på de lite till men det lutar mot dem.
Förörvigt nr 2 så har jag evnetuellt kommit fram till ett namn som kan vara vädligt intressant. Jag ska känna på det i några veckor, testa det och känna lite på det. Så lovar jag att uppdatera er om det när jag bestämt mig.

Kommentarer
Postat av: t

Jag tycker Ewelina är ett väldigt fint namn! 👌😘

Svar: Det tycker jag också, absolut! Men alldeles för många som heter det för att det ska bli roligt att heta det. Har blivit kallad efter mitt efternamn sedan jag var 6 år liksom.. lite synd :(
ewelina anzelius

2013-03-13 @ 21:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback