16e mars 2013

2013-03-16 | 16:45:55

Kommentarer
Postat av: Anonym

stämmer inte !...trodde du var en hälsotjej!!!!
träna,äta rätt o vara mån om din hälsa ..?
jag misstogmig....många besvikna nu eftersom du röker....det sämsta man kan börja med, när man är ung....sluta ,tänk på dig...så dum är du väl inte?

Svar: absolut ohälsosamt att röka, men dessvärre gör jag det. Jag är ju fortfarande samma person fast att jag har en cigg i handen. Men ska absolut försöka att ta bort ciggen under fotografering framöver. Tack för omtanken :)
ewelina anzelius

2013-03-17 @ 09:58:04
Postat av: Ellinor

det där är bara dumheter och det vet du! Besviken..

Svar: puss
ewelina anzelius

2013-03-17 @ 14:14:54
URL: http://www.ellinoranzelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback