28e mars 2013

2013-03-29 | 00:18:49


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Spencer!
Är det för att vara internationell du byter namn?
Du som valde Sverige för USA och verkar älska detta avlånga land, förstår verkligen inte varför du skulle byta. Ett namn får man valt av sina föräldrar och det behåller man med tacksamhet.
// en tjej med svenskt namn.

Svar: Haha. hej solståle och glad påsk på dig! OM jag byter namn, (vilket inte är bestämt än - på långa vägar ) så handlar det inte om att välja mellan sverige eller usa. Haha. Jag älskar båda länderna. Jag har ingenting emot namnet ewelina, eller evelina då som jag egentligen heter. Men det blir aldrig ewelina, det blir "ewelina a" "den rödhåriga ewelina" "anzelius" "ewe" och det är de sakerna jag vill byta bort. Som det ser ut nu så kommer jag EVENTUELLT ha båda namnen. Ett som tilltalsnamn och ett som mellannamn. Som sagt så är inte allt klart än, det är inte ens säkert att jag byter något. Jag är väldigt noga med att visa mina föräldrar tacksamhet varje dag. Hoppas du fick svar på dina funderingar, gå och ät påskgodis nu!
ewelina anzelius

2013-03-30 @ 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback