2a mars 2013

2013-03-03 | 00:27:06
Cool tjej har spenderat lördagskvällen framför datorn - och hon hade inte kunnat vara lyckligare. Allt har troligtvis fallit på plats. Jag vet, ÄNTLIGEN vad jag vill göra av mitt liv. Ni som umgås med mig privat må veta vilken åldersnojja jag har. Den lättades lite nu. Jag har fortfarande grejer att kolla upp och MINST 2.5 år på mig att bestämma mig så jag tänker inte berätta någonting här och nu. Innan man börjar bli seriös i livet så vill man ju hinna göra misstag, resa, klara sig själv, äta makaroner i två veckor och läsa massa onödiga kurser bara för att de är roliga. 
 
Jag VET att jag har 2.5 otroligt roliga år framför mig med min klass. Jag älskar min skola och min linje något extremt. Jag vet att när jag står där, med studentmössan i handen, så kommer mitt liv kännas komplett. Även fast det känns otroligt otroligt jobbigt att jag ligger tre år efter i mitt liv så kommer jag att tacka mig själv under hela mitt liv för att jag var modig och tog chansen att "börja om". 
 
Tänk - om 3 år kanske jag står där med de andra delfinskötarna och diskuterar hur blodprovstagningen på ariel gick? Klappar på Vicky samtidigt som jag njuter av att se mina manliga arbetskamrater i våtdräkt.. (ehehe..ehe.) ?  Den framtiden är så himla nära och jag är så himla glad som får dela den mer er! 
 
Men även fast kolmården är min fristad så vill jag så mycket mer i mitt liv än att bara komma dit. Man ska aldrig nöja sig mina vänner. Drömar är ibland allt vi har. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback