2a mars 2013

2013-03-02 | 19:49:20
Hej coolingar. Haft en fin lördag än så länge? Min har varit otroligt lugn men bra - lite som en söndag. Jag jobbade 10-15, sen blev dagens planer dessvärre inställda så istället åkte jag direkt till stallet och pussade sönder min ponny. Nu har jag precis kommit hem och ätit upp min kvällsmat. Ikväll blir det ensamtid. Ensamtid som kommer innehålla ett långt bad, raka benen alldeles för noggrant, smörja in mig i godluktande lotion, bestämma framtid och tycka till om saker. 
 
Jag är så otroligt sugen på allting just nu. Vill flytta hemifrån, vill åka hit - och - dit. Så under kvällen ska jag kolla olika utbildningar, kolla olika platser som jag vill resa till och allt sånt. Min plan är att efter studenten åka runt och backpacka i länder som Thailand, Australien, New Zeeland, Usa... Jag vill släppa på all trygghet och bara ge mig ut och upptäcka världen. Packa mitt liv i en ryggsäck, ta med min kameran och dra. Hur härligt vore inte det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback