9e mars 2013

2013-03-09 | 14:45:00
Vet ni vad? Ens liv blir vad man gör det till. Igår när mörktet hade lagt sig och jag var ute och gick kom jag och tänka på hur många val man gör i sitt liv. Ska jag kliva på den hårda eller mjuka snön? Händerna i fickorna? Ska jag ta bort slingan som hänger för ansiktet? Vilken väg ska jag gå? Ska jag hosta? ... U name it. Livet blir inte bättre av att tänka tillbaka. Av att försöka analysera och tänka att "tänka om".. Det finns inget tänk om. 
 
Alla val som jag har gjort har lett till fantastiska grejer, vem kan inte tro på ödet när ens liv fulkomligt äger? Nej. Deppa över det som varit tänker jag inte göra - tvärtom. Mitt liv har varit bra, och jag har bestämt att det bara ska bli bättre och bättre med tiden. 
 
Det är dags att dra vidare nu, börja på en ny låt. Man kan välja, antingen sitta och sjunga duett med melissa horn om hur livet är svårt, eller man kan sätta igång en riktig partydängare och känna sig lyckligast på jorden. Sjunga falskt och otroligt högt till " I DON'T CARE, I LOVE IT" eller varför inte hitta på en snygg dans och sjunga om " I can fuck u betta.." ? Livet blir vad man gör det till. 
 
Imorgon är det tatueringsdags, jag har även planer på att göra något väldigt drastiskt i mitt liv. Jag går en ny utbildning, jag har ett nytt jobb, ny relationsstatus, nya människor runt omkring mig, nya framtidsplaner, snart kommer en ny årstid och jag har senaste året fått så himla fina, nya vänner. Varför vara så ledsen och nedstämd för en enda sak? 
 
Nu är jag tillbaka, på topp och ingen eller inget kan fälla mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback