14e maj 2013

2013-05-14 | 23:19:15
Efter några timmar med den bästa killen på jorden blev jag helt plötsligt träningspepp igen. Jag ska därför utmana mig själv med att ta en deff-vecka. ÄR NI MED? 14e maj - 14 juni? Lagom till studenten och bikinisäsongen?
 
Mitt schema lyder: 
 
- två vilodagar/veckan
- en ätardag/veckan
- mycket grönsaker
- tappa ner på kolhydraterna
 
 
KOMIGEN. DET ÄR FYRA VECKOR AV ERA LIV!!!
 
 
TIPS:
- Ät innan ni hinner bli hungriga
- Förbered måltider
- Dra med vänner på utmaningen
- Frågasätt dig innan du stoppar i dig saker
- Hitta på saker hela tiden (minskar skafferirensningen) 
- Skriv ner allt du äter, det gör dig mer motiverad
- Hitta på en belöning till dig själv som du ska få OM du klarar det (t.ex. klädesplagg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback