15e maj 2013

2013-05-15 | 23:59:27
haha, stressssssssss. Träningen gick super bra med Aragorn, såå himla stolt och JA jag skryter men jag fick massor av beröm och ÅH va kul det är! Aja, sen var det att köra ponnyn till stallet igen, pussa hejdå x345, lämna av transporten och åka hemåt - vid 22.30 satt jag, mamma och pappa framför räkorna och började äta. Hah, helt vanlig onsdag i familjen Anzelius liv. 
 
Aja. Kände mig lite halvkrasslig efter lektionen, ont i halsen och öronen - så jag tog en äcklig kan jang sup nu innan läggdags, PERFEKT när man känner att förkyldning eller något är på gång. Hur som så måste jag sova nu, imorgon är det skola 8.30-11.15, jobbigt liv jag har. 
 
Imorgon är det även begravning för Jimmy, hemskt.. RIP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback