15e maj 2013

2013-05-15 | 16:59:00
Hur går det för er än så länge?!! För mig har det gått bra! Ägg till frukost, tacos till lunch och ikväll planeras räkor. Imellan där har jag druckigt mycket vatten, ätit frukt och lite sånt. Dagens träning? Promenad till djurmagazinet (ca 7km) samt dressyrlektion nu ikväll. Bra onsdag? BRA onsdag!
 
Gick bra på praktiken idag, jag gillar gänget på djurmagazinet - så himla härlig stämning där. Idag har jag gosat med djur, byggt burar, gosat med djur, byggt klösstälningar och gosat med djur. bra dag helt enkelt. Fick även finbesök av atilla och donika. Alltid trevligt. 
 
Nu ska jag plåstra om mina bitsår på fingrarna och fixa lite innan jag drar mig mot stallet för att sen åka iväg på dressyrträning. Vi hörs senare, troligtvis kan modern min ta lite bilder från ridpasset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback