16e maj 2013

2013-05-16 | 13:42:10
Då var jag hemma från en kort dag i skolan. Blev en fin utflykt och lite grävande - låter tråkigt men vi gjorde det utan tvekan väldigt roligt. Sen drog jag, emma, elli och carro till Spicy hot och åt - gotteligott. Nu är jag hemma, åkte förbi hööks en sväng på vägen hem och köpte lite gobitar till min ponny-plutt. Som ni ser på mitt prickiga ansikte så har solen och sommaren tittat fram.
 
Så här kan jag inte sitta längre, jag ska läsa igenom plugget (tills imorgon..), hoppa in i duschen en snabbis och sen dra mig mot stallet för att träffa mina giirlz och titta på hästhoppning. DÅ är det sommar. Nästa helg är den mysigaste helgen på hela året. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback