19e maj 2013

2013-05-20 | 00:00:50

"You know you've been high when you feeling low" eh - #WORD på den. Idag har jag åkt på rosa fluffiga moln hela dagen. Och speciellt efter några timmar med den finaste människan på hela jorden. Wowowowowoowowowow. Om ni behöver hjälp med att rädda världen, tveka inte att höra av er! #oövervinnlig

Jag har gått omkring och sjungit falsett i flera timmar nu (en rätt idiotisk grej som jag gör när jag är för glad för att hantera det), har även sjungit på julsånger, pratat småländska och busat med mamma och syster. När de gått och lagt sig och jag upptäckte att den enda som fortfarande skrattade åt mig var jag själv så kände jag att det var dags att gå till sängs.

Det är ju såhär mitt liv är, jag hade nästan glömt bort det mitt i min arga depression. Nu jävlar hörreni! Nu är jag på väg upp och jag ska bli starkare än Bamse och Pippi tillsammans. Åh. Men nu måste jag försöka sova. Är en dag imorgon också. Gymmet då kanske? Står iallafall 1h idrottslektion på schemat. Jobbig dag det där..

Godnatt och kom ihåg, att allt kan hända i rymden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback