19e maj 2013

2013-05-19 | 14:32:27
Saker jag mer gjort under helgen: 
  • Pratat med en Tyra sjöstedt som glatt kom fram till mig (ja- jag tycker det är coolt)
  • Tagit ett långt bad med tända ljus
  • Funderat över hund
  • Luktat jul
  • Kollat på lyxfällan x345545393434
  • Stått vid framhoppningen och dreglat efter en viss Niklas
  • Promenerat i parken mitt i natten (bästa som finns)
  • Funderat över hund
  • Druckit cola
  • Varit själv och njutit av mitt egna sällskap
  • Kollat på duktiga Emma nere på tävlingarna
  • Hittat två hästar som jag vill köpa (en råkar vara till salu)
  • Funderat över hund
  • Troligtvis sagt upp mig
  • Längtat till nästa helg
  • Solat 
  • Pluggat
  • Funderat över hund
  • Träffat fina människor
  • Ätit tacoschips
  • Funderat över hund
  • Letat efter den där jävla nyckeln
  • Funderat över hund
 
Ja. det beskriver nog min helg rätt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback