1a maj 2013

2013-05-01 | 22:07:09

Jag blir så himla ledsen när jag tänker på hur mycket killar egentligen styr ens liv. Varför är det inte tvärtom? Varför kan det inte vara killarna som ligger vakna om nätterna och analyserar allt? Varför är det inte dom som sitter och övervakar telefonen i väntan på ett sms? Hur kommer det sig att vi tjejer bryr oss så mycket mer än vad de gör? På vilken planet lät vi det hända? Hur kommer det sig att vi tjejer lägger så mycket mera tid på killar än de på oss? Jag blir så jävla arg när jag tänker på det.

Nu skärper vi oss tjejer! Vi behöver inga killar för att känna oss vackra?!!! Passa på att unna dig själv något riktigt fint idag. Ett nytt nagellack, ett besök hos frisören, en ny klänning.. Själv ska jag nog köpa mig ett sexigt underklädssätt, mest för att jag kan!


Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla sant!!

Svar: nu är det killarnas tur att kämpa för oss tycker jag ;)
ewelina anzelius

2013-05-01 @ 22:39:47
URL: http://idajennysofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback