1a maj 2013

2013-05-01 | 16:17:26
Tre favoriter: 
 
Tänkte dela med mig av de tre snyggaste tjejerna jag känner till. 
 
Annie Lindblad. 
Vissa dagar känner jag mig inte ens tillräckligt stabil för att gå in på hennes blogg. Människan är äckligt snygg. Jag menar, hur många människor skulle vara snygga i rosa hår och pälsjacka? Hon kan till och med ha röda läppar till sitt hår och vara världens babe. Skulle verkligen inte tacka nej till hennes garderob heller.. 
 
Kenza Zouiten
Jag är nog verkligen inte ensam om att tycka att den här bruttan är galet snygg. Hon kan näst intill ta på sig vad som helst och ändå se så jävla snygg ut. Och hennes kropp skulle jag kunna döda för. Nej, den här tjejen är otrolig - vilka jävla gener! 
 
Caroline E
Antar att det räcker med att kolla på bilderna. Fyfan vad hon är snygg. Stört hår, kropp, stil.. allt. Hittade hennes blogg för ca 3 månader sedan och följt den slaviskt sedan dess. Hon har precis kommit ut med en "fuck perfection" kollektion, känns ju bara ironiskt att miss perfect ligger bakom den. MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback