22e maj 2013

2013-05-22 | 16:27:10
Har det rätt mysigt här i min soffa, trotts att jag mår som ett jävla russi. Om 22 dagar är det sommarlov och även fast jag älskar min skola så ska det bli så himla himla skönt. Jag beställde hem lite fina underkläder igår, inte för att jag hade pengar till det utan för att jag var värd det. Det finns nog väldigt få grejer som får än att känna sig så fin som fina underkläder. 
 
Nu kom solen fram också, inte för att jag orkar gå ut - men det är alltid fint med sol. Hoppas solen håller i sig under torsdag-söndag också. Så man kan få lite färg. Hoppas också att jag har en fet lön på mitt konto imorgon - bara två månader försent i så fall. Måste ha pengar till helgen!! Aja, får väl inte har för höga förhoppningar. Men nu ska jag ta mig lite degestive och knapra på. 
 
Senare är planen att ta hand om min fina fina ponnypojk och ikväll blir det räkmys med familjen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback