26e maj 2013

2013-05-26 | 17:48:00

Gav upp tävlingarna nu för denna helgen, kanske smyger ner och tittar en kortis på dressyren, beror på hur regnet väljer att falla.

Så nu är jag tillbaka på blogg-banan igen. Sjuk - check, tävlingarna - check! Nu kan det bara bli bättre - och de ska det bli. Förresten är jag otroligt sugen på att göra någonting med mitt hår, just nu är jag så trött på det att jag skulle kunna raka av det..

Kommer lägga upp samma bild som tidigare inlägg. Jag har nog nämligen bytt framtidshäst. Här är Malins nya hingst som hon ägt ca 3veckor. Hindret han hoppar här ligger på 120. SER NI VILKET JÄVLA SPRÅNG? Hej OS-häst!

Nu ska jag plugga lite snabbt, sen blir det planera veckan, fixa på rummet och dona lite innan jag drar mig till stallet för att kötta lite dressyr på min OS-hingst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback