28e maj 2013

2013-05-28 | 18:01:07
Det kan nog faktiskt vara så att jag råkar ha fått världens bästa sommarjobb. Det var så himla mysigt! Längtar ihjäl mig tills det kommer igång på riktigt. Och vilken motion jag kommer få! Idag under mitt 6h pass så var 5h av de promenader - underbart. Och massa fina hundar och underbar personal. Wow. Jag som trodde att jag skulle sitta och sakna lilleskutt hela sommaren. HELL NO. Jag får vara med fina människor och underbara hundar hela dagarna. Nästa pass är om en vecka och jag längtar. 
 
Iallafall, efter halva vägen hem kände min cykel för att få punka. Så det var bara att ställa den där, gå några km och sedan hoppa på en buss. Blev ingen träning heller, glömde både träningsskor + att eftersom att jag inte hade någon cykel så hade jag behövt gå hem helt svettig - inte så lockande när man precis varit sjuk. Så det blev att åka hem istället och ta en långpromenad med hundarna. Nu sitter jag framför lite plugg som måste göras. Har ju ändå promenarat över 6h idag - räcker väl som träning? 
 
Annars då? Jo. livet är så jävla FETT just nu faktiskt. Ikväll bokar jag bråvallafestivalen och det kommer bli så jävla galet det bara kan bli. ÅH så jävla nice. Den här sommaren kommer bli den bästa sommaren någonsin, jag känner det på mig! Är så otroligt glad just nu att ni anar inte. Nu ska jag sätta igång min girlpower-lista på spotifty och plugga som bara fan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback