29e maj 2013

2013-05-29 | 09:11:00
Godmorgon! Idag var jag uppe med tuppen redan vid sju trotts att skolan inte börjar förrän 12.15 - nice. Ska plugga lite och göra mig lite god frukost osv. Måste även förbi djurmagazinet en sväng och få lite betyg och sådant. Idag händer det inte så mycket, in och luncha med tjejerna, skola till 15 och sen dressyrträning med ponnyn. En rätt lugn dag dvs, skönt! 
 
Nu är det bara 15 jävla dagar kvar tills sommarlovet. Och de 15 innehåller 8 skoldagar, 3 jobbpass, två partykvällar, en dressyrtävling, säsongstart av pll, och en cill som flyttar hem. Hur bra? 
 
Menmen, nu ska jag fortsätta plugga och göra mig lite äggfrukost. Hoppas regnet ger sig snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback