2a maj 2013

2013-05-02 | 20:50:49
Gårdagens planer blev framflyttade en vecka vilket betyder att jag har ett stort prov imorgon = jag sitter i soffan och pluggar hela kvällen samtidigt som jag smygkollar lite på Let's dance. HEJA OSCAR! 
 
Annars då? Fredag imorgon vilket betyder Kolmården hela dagen. Sen blir det lite mys med CILLEN och skråll. Min cill kommer hem över helgen och det ska utnyttjas till fullo. Så imorgon efter kolmården blir det en långpromenad och skitsnack och på lördag blir det UTGÅNG. Jag är så galet taggad att ni anar inte. I
 
 
Men måste verkligen plugga nu, hoppas på att jag hinner skriva lite ikväll. Annars hörs vi imorgon? 
 
LOVE. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback