30e maj 2013

2013-05-30 | 23:26:00

WOPPA! Jag lever! Varit en hektiskt dag idag. Skola 8.30-14.30, det var mest rester och fika som stod på schemat. En väldigt slapp dag helt enkelt. Efter skolan drog jag och Carro till Halvars och tryckte i oss lite glass innan jag gick mot stan för att kolla utbudet lite.

Hittade nada och mötte istället upp Erica en kortis innan jag drog till min bästavän och myste med henne. Det blev film, nudlar, prat prat och kvällspromenad. Åh. Den där tjejen vill jag ha med mig i graven!

Kom hem vid tio tiden och åt lite kvällsmat i form av räkor. Gotteligott. Och nu ska jag göra mig redo för sängen. Imorgon är det sista lektionen på Kolmården. På schemat står bla delfinshow - bäst att packa ned kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback