8e maj 2013

2013-05-08 | 22:44:15

Hello tjockisar.

Nu närmar sig korta Götetöntsvarvet.

TIPS I
Köp min nya träningsbok/bibel ”Öka Öka Öka”. Full av fitnesstips, drinkar, bilder, dåligt samvete och läsarfrågor.
Te.x: Solveig 71: -Hur vet jag som otränad senior hur hårt jag kan träna?

Svar: -Dum fråga Solveig. Känner du inte blodsmak i käften när du maxar kan du lika gärna sälja Bingolotter. (Hon blev nöjd och har inte skrivit igen)

Här finns även en kurs i sociala medier hur du checkar in på alla gym, pass, vikt puls, BMI + tempovideoklipp med din svett i HD(helt sjukt coolt) .

Tips II:
Skalla inte gymägaren då denna vill släcka för kvällen – Även om du har grym puls, kroppen stenhård och ögonen står som råttpickar på dig. Jag vet.

Resulltat: nytt gym & nytt skåp.

Tips III.
Hemmaträning.
T.ex i tisdags: Skuggboxade nyvaken med heavydutygloves iförd kallingar, 3 vinterjackor och för liten mc-hjälm med stängt visir framför hallspegeln i hysteriskt tempo.

När jag dammsugit upp de sista skärvorna (stå gärna längre bort från spegeln) körde jag rusningsmania 93 ggr i trappan(é så kul), 155 chins i dörrkarm med en volvo B18 i BabyBjörnsele + jämnfota känguruhopp med 4 fyllda jeepdunkar på sträckta armar runt kvarteret,.

Snabb dusch, 2 rädisor, 1 glas vatten och en klyfta äpple(man måste belöna sig också:-), klockan visade 04.55, Dags att ta rullskidorna utan hjul till jobbet.. Träning ska va kul.

Iväg och träna nu Jabba – underhudsfett är äckligt.





Hej alla tjockisar.

Nu har jag efter ett kraftigt ät-återfall på mockatårta, Mc Donald,-menyer, litervis av dipsås, äta västkustsallad direkt ur burk, plockgodis och Redbull hittat tillbaka till fitnesshimmelriket. F*ck vad trist när man inte hittar sitt gymkort.(låg på botten i fritösen)

Idag hoppade jag up kl.06.45 från min spikmatta. Övertänd. Frukost: Wasa knäcke med ett ärtskott. Facebookade om mina perfekta barn + dagens träningschema och därefter Powerwalk 11,4 km med mina gångstavar av armeringsjärn. Därefter 5 X 900 meter dike jämnfotahopp med anabola och traktordäck i sele.
Hem för kort dusch. Toksprang till gymmet 5,3 km med ryggsäck fylld av konfirmationsbiblar(74 st).

Väl på gymmet skällde jag ut ALLA för att jag tyckte dom såg TJOCKA ut, bokade sedan upp mig på ALLT!!!

2 X 45 min.Aerobic, 3 X 30 min BODYATTACK , 2 X 35 min GRIT-STRENGTH.

Därefter Cykel Activio, Ruffie, 4 X 40 min. BOX + 3 X 35 min X-Fit.
Bastu 105 grader i 19 minuter, därefter CXWORX, 5 X 30 min. Wod Performance.

2 dl. nässelpowerdink sedan 4,9 mil löpning i tät, kuperad terräng iförd gammal riddarrustning i plåt. En banan, 6 dl.vatten + skalet från 3 morötter. Spydde upp allt.

50 min SH’BAM, Bodypump + 3 X 50 min Switching. Här kände jag mig ur form, men efter 2 blackouter och ett hjärtstillestånd gasade jag med 3 X 40 min. Bodycombat, 1 X GRIT® PLYO, simmade 2,9 km med slalomskidor avrundade med 8 X ViPR Athletic.

(här spydde jag igen. Magsjuk!!?).

Hem till familjen och kollade ”Fortet” samtididigt som jag gjorde push ups i hysteriskt tempo. Innan jag lägger mig ska jag återigen facebookprofilera mig med mitt tränings-schema, mina A-barn, beställningsvin tillsammans med altanbilden i solnedgång som har ALLT.
God natt tjockisar.

Ps. Glöm inte att du är för tjock.


Jag älskar Peter Sandholt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback