12e november 2013

2013-11-12 | 19:36:36
Fullrulle hos fröken anzelius. Min vardag går i full fart just nu. Igår var jag på kolmårdens djurpark hela dagen, vi räknade foderstater och började planera en ny design på hägn. Faktiskt väldigt intressant och roligt. Direkt efter det åkte jag till stallet och köttade lite dressyr på ponnyn innan jag åkte hem för att träna samt plugga. 
 
Och idag har jag varit i skolan, haft idrott, mentorstid och kommunikation för att sedan åka direkt till jobbet och jobba till 18.30. Mysigt! Nu sitter jag och pluggar igen. Haha, jag har inte så mycket plugg som det låter faktiskt, men har man krav på sig själv så får man väl jobba för att uppfylla de. 
 
Annars då? Ny vecka, nya möjligheter! Den här veckan kommer innehålla jobb och skola för att sedan ta pick och packet och åka till markaryd med victor. HEY MACARENA. Total taggad på att komma bort över en helg och bara dricka gott, umgås med goa människor och bara må bra. Japp. Det blir nog as fett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback