15e november 2013

2013-11-15 | 07:28:24
Åh vilken bra dag! Vaknade 1h innan klockan ringde (dvs klockan 4- hah stört) och låg och gosade med hundarna alldeles för länge innan jag gick upp och fick skjuts till jobbet av världens bästa pappa. Ja, som sagt - världens bästa dag. Mamma kommer förbi med donkenmat till lunch, himlen är sjukt vacker (det är viktigt!!), jag är på världens bästa arbetsplats, lyssnar på världens bästa podcast, mamma kommer och hämtar mig från jobbet och köper även med sig paussallad som jag kan äta på TÅÅGET. För idag drar jag till Markaryd för en helg med fina människor, alkohol och bus - hur härligt? Åh. Så lyckligt lottad!!










Kommentarer
Postat av: Evelina Torvi

Åh vad mysigt! Ha det bäst! :)

Svar: Tack detsamma älskling - ät tacos åt mig!!!
ewelina anzelius

2013-11-15 @ 07:57:27
URL: http://saphiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback