19e november 2013

2013-11-19 | 12:32:50
 Mådde så sjukt dåligt under gårdagen att jag visste inte vad jag skulle göra. Hann träffa elli en sväng på stan iallafall, vi gick omkring på stan, snackade skit och planerade helgen lite- Hur som så mådde jag så jävla illa så allt jag fick i mig under dagen var ett ägg och 3tuggor av en macka. Skitjobbigt! Kom hem vid 16.30, sov till 20, låg och kollade på film lite och somnade sedan vid 00.30 tiden och sov tills 10.
 
Idag mår jag mycket bättre, vilket är bra för idag ska jag jobba 15.30-18.30. Idag ska jag även plugga lite samt ta en långpromenad med hundarna. Mysigt. Funderar på om de ska få följa med mig till jobbet? Vi får se! 
 
Iallafall, kollade bakåt i arkivet idag i bloggen. Faktiskt väldigt roligt att se vad man gjorde för ett år sedan. För ett år sedan hade jag precis kollat på twinight med cillen och joline, jag hängde väldigt mycket med min dåvarandra pojkvän, jag var väldigt duktig med träningen , första snön hade fallit och jag hade allmänt fullt upp om dagarna. 
 
För två år sedan så var jag i USA och mådde rätt dåligt. Jag hade varit där i snart 3 månader och saknade mest min pojkvän hemma i Sverige. Vi hade precis haft prom och jag hade endel hemlängtan. 
 
För tre år sedan höll jag på att fixa inför USA resan och det var mestadels det jag bloggade om, jag hade nyligen gjort slut med min pojkvän (som jag sedan blev tillsammans med igen, som ni kanske förstod) Jag hade tandställning och kort, brunt hår. 
 
För fyra år sedan hade jag långt svart hår och hade precis gjort slut med en annan pojke som tog upp vädligt mycket tid. Istället spenderade jag väldigt mycket tid med partyn och jag och anna hade precis bokat våran resa till kläppen som blev så otroligt bra, Jag skrev även ett inlägg om att det hade varit så roligt att arbeta med delfiner. 
 
 
Ja, som ni förstår så står inte allt i denna bloggen, utan i tre olika som jag inte tänker dela med mig av. Moha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback