4e november 2013

2013-11-04 | 16:56:56
tjäääna. läget? 
idag har jag haft en dålig dag, inte överdrivet dålig - men dålig. Avslutade kolmårdendagen med att skriva mitt sämsta prov i världshistorien. Och jag som satt heela dagen igår och plugga? #fail. Hur som, nu är jag hemma - kom precis innanför dörren och kommer vara hemma i ca 10 minuter till innan det bär av till stallet. Dressyrträning på gång och jag hoppas att både aragorn och min tränare är på bra humör, för idag orkar jag inte. Har lust att köpa 8kg godis och lägga mig i soffan, fast ändå inte. Aja. När jag kommer hem har jag planer på att ta ett långt varmt bad eller stänga in mig i bastun ett tag. Skööönt. 
 
Har föresten litet projekt på gång - ska fixa och dona lite med det först, men håll ögonen öppna, inom kort får ni en ny (eller till) bloggadress att hålla koll på! 
 
Jaha, nehe. där var dem 10 minutrerna..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback