7e november 2013

2013-11-07 | 23:01:07
Efter jobb 6-10, skola 11-15, klass häng 15-16 och dans 16.30-19.30 är jag slutkörd. Det tar på krafterna att både jobba, träna och gå i skolan. Utan min fina familjs hjälp med hästen hade det aldrig gått ihop. Så ja, de får veckans ros både denna och nästa vecka. 
 
När jag var med klassen drog vi till kyrkan och snackade lite skit och bjöds på fika och tårta. Jag är dessvärre ingen tårtmänniska, men 4 glas saft fick jag lätt i mig. 
 
Ae, vi får höras mer imorgon istället. Nu ska jag stunta i uppgiften som ska vara inlämnad imorgon och istället släcka sänglampan och sätta igång en avsnitt av gossip girl. Jag är hungrig också - undra vad jag ska äta till frukost imorgon?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback