10e oktober 2013

2013-10-10 | 23:21:15
Hej hopp. Det har varit full rulle de senaste dagarna i fröken anzelius liv. Onsdags jobbade jag ju som sagt 6.15-15.20, träffade sedan isabell i några timmar. Hon kan vara en utav de mest fantastiska människorna på jorden, att en sån liten tjej kan vara så stark är helt otroligt (och då pratar jag inte om bänkpress-stark). Man kan inte låta bli att bli glad av henne helt enkelt. Sen blev det bara hem och byta om och mot ugång som var kaoz. Men ibland behöver man såna utgångar också. 
 
Imorse när jag vakna var jag knappt människa - helt otroligt att jag klarade mig undan hela dagen utan att dö. Men 3h djurens biologi och 1h "chilla" (slappgrej med klassen, mysigt som tusan) satte fart på kroppen igen. Köpte även lite socker och fyllde på energiförådet med. Så danspassen var inga problem utan bara HUUUUR roliga som helst. Jag älskar att dansa, varenda sekund av det njuter jag och åh. önska att jag fick dansa jämt jämt jämt. 
 
Nu ska jag snart sova, somnar med ett stort leende på läpparna ikväll och det känns så jävla GÖTT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback