15e oktober 2013

2013-10-15 | 23:29:36
tjääna. läget? Idag har det varit fullrulle för fröken anzelius. Började dagen med en spårvagnsrutt + promenad till hageby ridskola för att rida ett pass på ofelia. Gick smärtfritt. Efter det så var det bara köpa mat, åka hem och sedan slänga i sig maten innan det blev en promenad med hundarna i det fina vädret. Var ju faktiskt varmt ute idag!! (!!!!!). Sen åkte jag till stallet, tvinga med erica - jag kände mest lite på honom och kollade så han var med på spakarna, inget direkt jobbpass, men såklart jobbigt ändå. Sedan hem igen för att ta ut hundarna igen, denna gång på en längre runda - mycket jobb med de där djuren. När det var klart tog jag mitt pick och pack och promenerade till erica (för er som inte vet så är det en jävla bit och 3560853 backar) - väl där åt jag godis, pratade skit och kollade på film innan det var dags för promenad hem. En riktig bra dag må jag säga!
 
Nu ska jag sova - imorgon ringer klockan 8.30 för att cykla till jobbet. Jobbar 10-18.30 imorgon, så lär ju inte bli mindre promenader då - men jag gillar det! Måste plugga imorgon också, woppa. Livet springer förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback