17e oktober 2013

2013-10-17 | 22:29:25
Avslutade kvällen med en långpromenad med hundarna och ett samtal med världens bästa emma. Den människan kan verkligen få mig att skina hur långt nere i träsket jag än är. Vardagen kändes lite grå men 1h och 15 minuters samtal senare var jag uppe bland molnen igen - där jag hör hemma. 
 
Nu ska jag gå mot sängs, ikväll ska jag sova nere i källaren istället för mitt rum - se om det blir bättre om man sover i en "vanlig" säng.. Ser inte fram emot att vakna imorgon och dö i plågor. Är ni med mig att hålla tummarna för att jag vaknar frisk imorgon? 
 
 
haha, bilden är från åk 2? 1? jag och martin är palsternacka och morot - hur snygga? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback