22e oktober 2013

2013-10-22 | 21:36:42
heeej macareena! 
 
Tisdagen har sprungit förbi och jag har hunnit med det mesta känns det som. Började dagen med ett träningspass för att sedan ha lite mentorstid i skolan innan skoldagen var slut. Skönt! Drog till ellinore och hängde där lite, vi slappade, gick på stan med melinda och fixade lite inför helgen. 
 
Meningen var att det skulle bli träningspass nr 2 sen på eftermiddagen, men hundarna behövde en promenad så åkte hem och gick en sväng med de innan jag drog en sväng till stallet. Japp. Det var min intressanta dag. 
 
Imorgon blir det jobb på hunddagiset 9-12, promenader + personalmöte på schemat - mysigt! Sen blir det till stallet med tilda - hoppas på att hinna en sväng till gymmet sen på kvällen. Varför kan inte dagarna ha 48h istället? Då skulle jag hinna med allt jag vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback